Weet iemand waar ik ergens terug vinden wat voor weer het was op 26 oktober 2009?

Ik heb een klacht over een verkeerssituatie ingedient en nu verklaarde de agent dat het toen slecht weer was terwijl mijn mening en die van een getuige was dat het droog en onbewolkt was.
Het gaat om het weer van 26 oktober 2009 rond Woudenberg Austerlitz/Zeist. Rond 09.00 uur s'ochtends.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

misschien heb je iets aan deze link

Toegevoegd na 2 minuten:
neem contact op met weerstation woudenberg die zal wel alles bij gehouden hebben in schriften of op de computer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt.

Andere antwoorden (3)

Misschien dat je hier iets uit kunt halen:

http://www.knmi.nl/kd/maand_en_seizoensoverzichten/maand/okt09.html

(Zie de grafieken)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neerslagverwachting

bron: KNMI

Neerslagverwachting geldig van 26-10-2009 tot en met 03-11-2009:
Vandaag veroorzaakt een over de Noordzee oostwaarts trekkend lagedrukgebied
in de lage landen nog enkele buien. Vanaf dinsdag worden hogedrukinvloeden
bepalend voor het weer in grote delen van West-Europa.
Dat betekent dat de neerslagkansen klein worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De KNMI heeft op haar site een overzicht.
Klik op onderstaande link en geef de datum die je zoekt in.
Het zijn gegevens van De Bilt, ligt niet heel erg ver van Woudenberg af.

http://www.knmi.nl/kd/daggegevens/index.cgi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn dan geen goede voor(achter) uitzichten voor Jos!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Moolkeesje. Inderdaad, ik zie dat er geen zon is geweest die dag en ik dacht toch echt anders.
Een deukje voor mijn zelfvertrouwen