hoe kan ik kameraden opsporen die samen met mij in leopoldsburg 1st compagnie stormfuseliers in dienst hebben gezeten periode 1993-94?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is vrij recent , dus ik zou zeggen : internet en vooral ook Facebook. De namen die je nog kent kun je noemen en opzoeken -vaak vind je er zo wel een paar - en als je nog een foto ofzo hebt, kun je ook prima ene oproepje plaatsen. Zelfs als jij zelf (nog) geen facebook hebt (dat moet je dan wel even regelen) en de mensen die je zoekt ook niet, zijn er altijd wel mensen die iemand kennen of die je bericht delen (vooral als je dat vraagt) en die ook weer mensen kennen.

Je zou ook bij jullie oude werkgever kunnen vragen wat er bij de administratie bekend is en of zij voor jou jouw gegevens aan de anderen willen doorgeven. (Hun gegevens opvragen mag niet zomaar, maar andersom kan soms wel). MIsschien dat ze daar geen trek in hebben, maar niet geschoten is altijd mis. Voor bijvoorbeeld een reunie willen mensen vaak best aan veel touwtjes trekken.

Zelf ben ik onlangs op een reunie geweest van mijn zesde klas basisschool, en via Internet, Facebook en (toen nog) Hyves hebben we uiteindelijk 26 van de 28 klasgenoten terug kunnen vinden. En dat na ruim dertig jaar ! Het is wel even een klusje, maar het bij elkaar zoeken van een groep mensen is nog nooit zo makkelijk geweest als tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Is dat zo makkelijk ze moeten dan wel van die media houden.

Andere antwoorden (1)

Als je geluk hebt, via een site als www.dienstmakkers.nl
Computoon