Wat is het beste land om geboren te worden qua sociale voorzienigheden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 CTH, het moet inderdaad voorzieningen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel allebei

Het beste antwoord

de VN in 2009 onderzocht in welk land mensen de beste voorzieningen hadden, de top 3 landen zijn
1. Noorwegen
2. Australië
3. IJsland

Nederland bevind zich op de 6e plaats en is daarmee na Ierland op plaats 5 het beste Europese land.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus ik begrijp dat het half vier in de ochtend is, maar sinds wanneer is Nederland op plaats zes op Ierland(5) na het beste Europese land?
Sedert wanneer horen zowel plaats één en plaats drie niet meer bij Europa? Dus op Noorwegen, IJsland en Ierland na is Nederland het beste Europese land, kortom een plaats buiten het Europese ereschavot. Toch +je voor je poging :P
enne welterusten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jah qua voorzienigheden komen we niet helemaal bovenaan
maar t schijnt dat de gemmiddelde nederlander t gelukkigst is op deze aarde. en de jongens hier t liefst voor hun vriendin, en friezen zijn gemiddeld de langste mensen van de wereld. :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit onderzoek gaat over de kwaliteit van leven, niet over de sociale voorzieningen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom plaats ik het ook bij Reacties. :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IJsland; nogsteeds?

Andere antwoorden (2)

Qua sociale voorzieningen zou ik toch voor Zweden kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zweden , met kop en schouders boven de rest.