Kun je jezelf beter tegen onrechtvaardigheid verzetten als je meer geld hebt?

Toegevoegd na 53 minuten:
Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, met meer geld kun je meer diensten betalen en bovendien heb je met meer geld ook al gauw meer aanzien dan een armen sloeber.
De keerzijde van deze weelde is dat mensen met meer geld al gauw minder onrechtvaardigheid zien, waarschijnlijk omdat het hebben van meer geld alleen al vaak minder rechtvaardig is.

Toegevoegd na 1 minuut:
armen = arme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

jazeker, al was het maar om je rechtsbijstandverzekering te kunnen betalen.
Rieneke1
14 jaar geleden
Als je veel geld hebt, ken je van alles doen, ook je zelf onrechtvaardigheid verzetten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker!
In Engelstalige landen zeggen ze daarover: MoneyTalk......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
guerrillalegers blijven het best en het goedkoopst:

hasta la victoria siempre
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas is met geld alles te koop.

Dus het antwoord is JA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht er zelf van. Natuurlijk. Je kan je met geld meer permiteren. Rechtzaken kosten geld.