Is er een mogelijkheid om de kenteken pas zelf op te halen?

omdat ik deze weekend al naar spanje wil rijden. heb gister nieuwe dinsdag 2ehands auto gekocht kan ik het vrijdag verwachten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat bedoel je precies?
Als je een auto koopt nieuw of tweedehands dat krijg je de kentekenpapieren er toch bij?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee je moet hem overschrijven op je naam eerst via de RDW.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maria. Dat was zo inderdaad, nu krijg je na overschrijving geen papieren meer bij het postkantoor, maar een pasje opgestuurd van het RDW.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
http://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Kwijt-of-gestolen.aspx
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@maria nieuwe regel van onze overheid
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh oké,ik wist dit nog niet.

Het beste antwoord

Volgens mij heb ik een paar maanden geleden ook op een dinsdag een 2e hands auto gekocht en had ik voor het weekend het pasje in huis. Ik geloof zelfs donderdags al.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt, die heb je in twee dagen al in huis is ook mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor 16:00 overgeschreven is morgen in huis. Anders overmorgen zij de medewerkster op het postkantoor tegen mij. En inderdaad, bij de aanschaf van mijn voertuig en overschrijven rond 13:00 was de kentekencard de volgende dag binnen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja dankjewel vandaag al binnen supersnel binnen 24 uur