Je kan ze hier ontwerpen: http://www.van-sluis.nl/sticker/maaksticker.php

Daarna even zelf een sticker van maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja-Ja is toch helemaal niet nodig lijkt mij?
Als je niks op je brienvenbus hebt geplakt, krijg je alle post.

Ja-Nee en Nee-Nee is wel gangbaar omdat je daarmee aangeeft wat voor post je wel wilt ontvangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die vraag is al een keer geweest.
Bij ons kan je hem halen aan de balie van het gemeentehuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat geen sticker mat Ja Ja
alleen een nee ja of een nee nee sticker.
De jaja sticker bestaat helemaal niet
want je hoeft geen sticker te plakken als je alles wilt ontvangen :-) dat krijg je al namelijk gratis en voor niets in je deur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahhha, ik ben erin getuind!! Betrapt ook nog, maar half gelezen
Deze kan je zelf maken en plakken door de bestaande stickers van de gemeente in stukken te knippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...Er bestaat geen sticker met Ja Ja
alleen een nee ja of een nee nee sticker.
De jaja sticker bestaat helemaal niet
want je hoeft geen sticker te plakken als je alles wilt ontvangen :-) dat krijg je al namelijk gratis en voor niets in je deur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is toch niet nodig en volgens mij bestaat hij niet officieel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knap geknipt en knap geplakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GRAPJAS!!!