Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zien mensen met spleetogen,zoals aziaten bijvoorbeeld,minder dan mensen met "normale" ogen?

Als ik mijn ogen half sluit,zie ik minder,niet slechter.Zien aziaten ook minder?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
18.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

mensen met spleetogen kijken over het algemeen niet zo nauw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
hier klopt helemaal niks van. Ik heb zelf spleet ogen, wat mijn vrienden zien kan ik niet zien!!!!!!!

Andere antwoorden (4)

Nee. De pupil is immers bij hen ook niet afgedekt.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Vind je mijn foto niet mooi?
AWM
14 jaar geleden
Wat? Dat ben IK!
Nee maakt niet uit, door de ogen van chinezen anders geplooid is, kunnen ze makkelijker kleinere spleetjes maken met de ogen en beter beschermd zijn voor wind en zand... Het oog erachter is verder helemaal hetzelfde, dus ziet net zo goed of slecht als een ander...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, als jij je ogen half sluit komt je ooglid over je pupil. Bij die mensen is dat zo 'gemaakt' dat die daar geen last van hebben dus kunnen die wel gewoon kijken. ( het ooglid bij die mensen is vaak ook anders)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze lopen een stukje voor in de tijd qua elektronica. Zij lopen al een maar miljoen jaar met ogen die afgestemt zijn op breedbeeld tv's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding