Nee, dat is gestopt. Het laatste dat daar verdwenen is, is een sportvliegtuigje op 6 juni 1969.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In 1978 schijnt er ook nog een klein vliegtuig verdwenen te zijn. De piloot maakte melding van een vreemd sigaarvormig vliegtuig dat rare capriolen maakte. Dat vliegtuig was echter niet op de radar te zien.
Kort daarna werd het radiocontact verbroken, en van de piloot is nooit meer iets vernomen. Evenmin is zijn vliegtuig teruggevonden.
ja vooral de vliegtuigen van area 51
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee niet echt meeer!
Laatste die er verwdween wel een tijdje geleden. Ik dacht iets van 1965 ofzo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier eens http://www.goeievraag.nl/vraag/bestaat-bermuda-driehoek.7575 en als je driehoek in de zoek functie in vul krijg je veel antwoorden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Bermudadriehoek is een denkbeeldige driehoek tussen Miami (Florida), de Bermuda-eilanden en Puerto Rico. Volgens een populaire sage vinden er in dit gebied abnormaal veel scheeps- en vliegtuigrampen en verdwijningen plaats.

Speculaties, vooral wijd verspreid door de Amerikaanse bestsellerauteur Charles Berlitz in de jaren ‘70 van de twintigste eeuw, hebben het over marsmannetjes, ufo’s, ‘verbindingen’ met andere dimensies en tijdperken, verzonken restanten van gebouwen, dijken en straten van Atlantis, oude Atlantische machines in de diepte die af en toe ‘aanslaan’ als er schepen of vliegtuigen in de buurt komen, verhoogde oceanische activiteit, zeemonsters, orkanen, enz.

Verklaringen van ooggetuigen spreken ook vaak over storingen in apparatuur, meestal van magnetische aard. Volgens veel boeken over het Bermudagebied zou Columbus ook problemen hebben ondervonden in de driehoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor,
Veel verdwijningen van schepen en vliegtuigen werden toegeschreven aan menselijk falen, het weer of technische mankementen. Het bestaan van de driehoek wordt bevestigd, noch ontkend.

Maar in de "bermuda triangle tangle", een aflevering van Ducktales, is er weer een schip van Dagobert Duck verdwenen in de Bermudadriehoek. Dagobert gaat op onderzoek uit. Daar wordt als verklaring gegeven dat de Bermudadriehoek omgeven is met een dikke mist. Schepen die in de mist terecht komen lopen vast in zeewier. Alle schepen worden gestript door de overlevenden. Uiteindelijk weet Dagobert te ontsnappen.
Eind goed, al goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het niet, want mensen zijn nu toch wel slim genoeg daar gewoon niet meer heen te gaan.

(Misschien nog wat onbekende onderzoekers ofzo, maar omdat ze verdwenen weet niemand daarvan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je met '' want mensen zijn nu toch wel slim genoeg daar gewoon niet meer heen te gaan '' Bermuda is ook een eiland die eiland zit in de berumda driehoek dat eiland is erg mooi veel toeristen enzo. en vliegtuigen en schepen moeten als nog die richting op.Ze gaan niet helemaal om weg nemen om naar florida tekomen.
Ja maar dan voornamelijk in de fantasie van mensen...