Hoe heet dit boek?

Een jaartje geleden heb ik een boek geleend in de bibliotheek wat ging over een familie in Amsterdam.
De man werkte voor de tv en zij was geloof ik een accountant. Het ging over de dagelijkse dingen die mensen meemaken, ruzie, echtscheiding, problemen op werk, problemen met kinderen, etc.
Ik vond het een grappig boek, herkenbaar en gescheven met humor. Maar ik word gek, ik kan maar niet op het boek komen. Wie o wie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb toevallig een boek gelezen wat er op lijkt, dus ik denk dat dat hem is.
De man werkte inderdaad voor de tv, hij was tv presentator maar zijn vrouw was advocate, daarom twijfel ik of het dezelfde is. Dit boek ging over een rijke familie in Amsterdam Zuid.
Het boek wat ik bedoel is getiteld; Ons soort mensen.
Dat is geschreven door Jacqueline Hoefnagels en Santje Kramer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaaaaaaaaaaaaa, dat is hem! Hahhaha dank je wel, ik ga hem gelijk kopen op Bol.com

Andere antwoorden (1)

De eetclub van Saskia Noort?