Waarom vinden vooral jongeren het stoer om kleurrijke Nikey schoenen aan te hebben?

Van die groene, met gele vlekken en wit en zwart.

Wat ik er van vindt; verschikkelijk!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jij vind ze verschrikkelijk, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Verder zal je waarschijnlijk niet tot de doelgroep behoren. Ik heb me ook gek gelachen toen mijn zoons ineens roze t-shirtjes gingen kopen en gebloemde zwembroeken....... Maar ja dat is mode, elke keer wat anders. Volgens mijn ouders zagen wij er ook 'niet' uit vroeger.

Bekende merken brengen zo af en toe iets geks op de markt in de hoop dat het goed verkoopt, zo komt hun naam weer in de picture. Heel soms zie je dan dat iets wel aanslaat en jongeren houden ervan om erbij te horen, dus die imiteren elkaar weer. Het is dus puur een marketingtruc. Soms mislukt het ook wel eens en dan halen ze het weer snel uit de productie.

Omdat het leven best kleurrijk mag zijn. Er zijn al genoeg grijze muizen, grijze wolken en donkere dagen. Dus om dit te compenseren is men blij dat men eens wat kleurtjes kan dragen bijvoorbeeld in schoenen!

het zal wel mode zijn. een tijdje geleden droeg iedereen witte sneakers. meer kan ik ook niet van maken.

Dan horen ze erbij, jongeren doen alles om erbij te horen... I like you, because you (look) like me... Vandaar die Nike´s...

Zij zich daarmee te onderscheiden...

***Jongeren willen zich onderscheiden van de ouderen generatie, met kleding en schoenen waar ouderen zeker niet mee gaan lopen En mode is mode.... dus meelopen maar. trouwens wij hadden toch ook rare dingen vroeger... bijvoorbeeld van die rare roots schoenen (lelijk )... de crogs...( nog lelijker)... skibroeken... drollenvangers..... ghotic kleding / punk kleding / joggingpakken om te housen etc... noem zelf eens iets geks, wat vroeger helemaal het was :-)

het is mode, dus een beetje afwisseling mag wel eens. (ik vind die schoenen ook niks hoor), maar de laatste jaren zijn de 60`s, 70`s en de 80`s toch daar op geinspireerd? of ken je die tijd niet meer van de fluorkleuren, buttons, casettebandjes, glitters, die puzzelkubus en de twinkle pinkels? best leuk eigenlijk, maar ikzie mezelf echt niet in gifgroene schoenen lopen. :) ben benieuwd waneer de L.A. gear weer in de mode komt.

Misschien vinden sommige jongeren die schoenen echt mooi

Omdat anderen die ook bezitten, je kan niet achterblijven.