hoelang is een brief onder van uit zuid afrika?

Ik verwacht een brief uit zuid afrika en dat is nu 3 weken geleden is dat normaal dat dat zo lang duurt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet niet of het normaal is, maar toen ik kaarten e.d. verstuurde vanuit Zuid Afrika duurde het zo'n 4 weken.
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Voor mij konden brieven vanuit Tanzania er soms 6 weken over doen.
De luchtpostbrieven uit Pretoria in Zuid-Afrika die ik ontvang zijn gewoonlijk binnen 2.weken hier.

Het kan natuurlijk verschil maken als de afzender niet in een van de grote[re] steden woont.