Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat vinden jullie van de blackberry hype onder jongeren?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ken veel jongeren, maar een blackberry hebben ze niet, dus weet niet hoe groot die hype is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol Nelly :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dat een hype onder jongeren? Daar zijn ze dan ook laat mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
BB hype onder jongeren? Zo'n BB is toch gewoon een gadget voor brave ambtenaren om in de trein mee te GVén?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In omgeving amsterdam is er zeker een hype onder blackberrys weet niet waar jullie vandaan komen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad stippel. Ooit werden ze ook wel gebruikt door jonge hippe consultants, tot de ambtenaren alweer wat jaren geleden massaal aan de BB gingen en de jonge hippe consultants zich er een beetje voor begonnen te schamen ermee in het openbaar gezien te worden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Die is er niet. Meer de iphone hype
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nouja, ik mag mezelf denk ik een jongere noemen. Ik vind ook dat er niet echt een hype is met blackberry. De I(blabla) is wel helemaal hype. Daar zie ik iedereen mee lopen.
Ik denk dat dit een hype is omdat het 'anders' is dan de normale electronica. En het is heel bekend. Het steekt elkaar ook erg aan.

Ik, als jongere, vind dat hele I-gebeuren echt onzin. Voor mij geen producten waar een I of i vooraan de naam komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
te overtrokken het is puur het merk wat het populair maakt maar tot heden staat de iphone nog steeds op nummer 1 onder de jongeren. maar verwacht wel dat in de toekomst android de iphone zal vervangen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kleine aanvulling. Android is een besturingssysteem net als Windows mobile en niet een toestel.
De Iphone is 1 toestel van Apple.
Android kan daardoor veel groter worden dan dan Iphone ;) Ik hoop dat de rest overigens wel de Iphone voor blijft :)
Naar mijn weten is de blackberry totaal geen hype onder jongeren, maar het is een toestel voor met name de zakelijke markt.
De Iphone is daarentegen wel een hype en bied voor zijn prijs minder dan een vergelijkbaar toestel. Het is vooral populair door de apps die hiervoor veelvuldig worden gemaakt.
Een aantal specificaties van de Iphone lagen echter bij de introductie al achter op de concurrentie in de prijsklasse van 500-1000 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing