Wat is het telefoonnummer van het jongeren loket Rotterdam?

Zie hier het opgegeven nummer op de gemeente website:

http://www.rotterdam.nl/voorziening:jongerenloket_kantoren_sozawe

Toen ik dit nummer net belde: 010 267 1305
Kreeg ik "een ogenblik geduld alstubliefd"

(dit kreeg ik ook vrijdag toen ik op mijn mobiel 30 voor niks in de wacht stond want ik werd opgehangen, en met de telefoon 45min in de wacht voordat ik zelf ophing)

maar nu kreeg ik ineens "het door u gekozen nummer is niet in gebruik" ofzoiets "bel met blablabla om een nummer op te zoeken voor 80 cent per minuut"

Ja daaaaag, wat is hier aan de hand! Ik moet toch gewoon kunnen bellen om te vragen over de status van mijn uitkering!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
fremar
10 jaar geleden
toch voor 17 u gebeld?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik belde zojuist om 9:11 's ochtends. En zojuist weer om 9:45. Probeer zelf maar, je krijgt precies hetzelfde.
fremar
10 jaar geleden
ev via e-mail eens vragen wat er met hun telefoon mis is:
info@jongerenloket.rotterdam.nl en vermeld hierbij je Burger Service Nummer of bel met 14 010.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gedaan, heb ook al mail terug. Blijkbaar was het een technische storing. Alsnog een beetje jammer dat je daarvan niet even op de hoogte word gehouden via de website.

Antwoorden (1)

Er staat bij dat het nummer alleen beantwoord wordt tussen 9.00 en 17.00. Misschien dat je op de verkeerde tijd belde?