Als ik de proefpasjes van Anytime Fitness aanvraag, zit ik dan aan een abonnement vast?

Letterlijk onder mijn voeten zit Anytime Fitness. Ik wil wel eens naar binnen, overwegen of het wat voor mij is en vervolgens een abonnement afsluiten. Maar ik twijfel eraan of ik het wel doe, want ik weet niet of ik na het aanvragen van de proefpassen automatisch aan een abonnement zit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vermoed van niet, er staat probeer 7 dagen gratis, zonder enige verplichting. Kopieer het formulier, dan heb je iets om aan te tonen dat ze dit beloofd hebben. Mochten ze zich hier niet aan houden.
http://www.anytimefitness.nl/gyms/nl-1011/pass

Het beste antwoord

Nee hoor, je zit nergens aan vast! De 7 dagen pas is echt voor 7 dagen en daarna aan jou de keus of je en abonnenten voor 6 of 12 maanden wilt afsluiten of verder niets meer met anytime te maken wilt hebben :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank :)