Heb je iets, waarvan je zeker weet dat je ermee de ander instant aan het lachen krijgt?

Zodat ik het kan gebruiken om een ander (die b.v. in een mineurstemming zit) instant uit zijn stemming en aan het lachen te krijgen.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik denk dan aan een fotootje
of een kort gezegde
of een filmpje op internet
waar men spontaan hard van gaat lachen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

wat dacht je van deze filmpjes, van pratende katten, erg grappig, en ook nog schattig. http://noolmusic.com/videos/very_talking_cat_incredible.php

'Je veter zit los' Wat ook een goede is, als je meisje bent en je vriendje heeft de hik, zeggen: 'Ik moet je wat vertellen. Ik ben zwanger!' Hij meteen van de hik af, en de sfeer zal totaal anders zijn.

Zullen we een potje janken?

Zeg tegen diegene;"Kom, laten we lachen", als deze je dan verbaasd aankijkt, trek je je mondhoeken omhoog, want hierdoor wordt een stofje aangemaakt in onze hersenen ( endorfine) waardoor je vrolijker wordt, glimlach en kijk of het werkt. Doe alsof je de slappe lach hebt, dus lach luid, je acteert dus nu en sla met je handen op je dijen.Probeer allerlei soorten luid gelach na te bootsen. Wees melig op commando, doe alsof je je een breuk lacht. Als je het goed doet ( zodat het net echt lijkt) is de kans heel groot dat het namaak lachen in echt lachen overgaat. Geen idee waarom, maar lachen is nu eenmaal lachwekkend en steekt aan. Je kunt ook een lachfilm, waarvan je weet dat hij echt leuk is, gaan kijken, glaasje wijn erbij wil ook wel helpen om je wat losser te voelen, als je eenmaal lacht word je vanzelf vrolijker. Een goed gesprek over evtl. problemen waar de ander mee zit, kan ook opluchten en kan vrolijker maken.

ik was eens een dag in een mineurstemming tot mijn zoon naar beneden kwam hij zij ; mama doe je ogen ff dicht ik ben nogal schaars gekleed toen ik dacht dat hij weg was deed ik mijn ogen weer open en barste spontaan in lachen uit hij had zich als vrouw verkleed , met pruik en opgemaakt en alleen in bh string en hoge hakken en dan nog de nodige maniertjes erbij ik heb gegierd van het lachen en was mn stemming meteen kwijt

Ja een beetje gek doen. En eerst zelf beginnen lachen. En weet zeker dat die andere over een tijdje ook gaat lachen. Probeer maar ééns, succeS!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100