Waarom is de nederlandse seks industrie zo heinde en ver gekend?

'De rode lichtjes' de films en de meisjes uit nederland zijn zo ver gekend. Hoe komt dat toch?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Omdat in Nederland alles kan en er geen regels zijn en als die er zijn gedogen worden

Toegevoegd na 5 minuten:
tevens was nederland een land waar veel schepen aan meerde waardoor de scheepslui naar de publieke vrouwen gingen en dit werd natuurlijk door verteld waardoor nederland deze reputatie heeft gekregen omtrent de sex
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat kan er dan in nederland dat niet in belgie kan? weet iemand dat toevallig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel veel ultimus, bijv: softdrugs en prostitutie, je kan in nederland een agent om een vuurtje vragen met een joint in je bek, als je dat in belgie probeert wordt je gelijk opgepakt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Nederlan KON altijd veel ja, maar dat is sinds kort voor een gedeelte verandert. Sinds de invoering van een nieuwe wet dat seks met dieren verbied.

Andere antwoorden (5)

Omdat er verschrikkelijk veel geld mee wordt verdiend en de erkenning van de sexindustrie ligt geen taboe meer op. In nederland wordt het geaccepteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, de rosse buurt is bekend omdat in veel andere landen niet zo open en bloot je naar de hoeren kan gaan.
Ik ben voor de rest niet bekend met Nederlandse meisjes. Dit is de eerste keer dat ik hoor over Nederlandse meisjes, misschien kan je uitleggen wat je daarmee bedoelt. Het klinkt niet echt fris.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Nederlandse seks industrie was wel bekent. Of dat zo blijft is nog maar de vraag. Sinds kort is er in Nederland een verbod op bijvoorbeeld seks met dieren. Deze vorm van porno kwam voornamelijk uit Nederland. Nu het verbod er is is dus maar de vraag of Nederland daarom ook bekent zal blijven in deze industrie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zijn de Wallen een stuk bekender dan Nederlandse sex-met-dieren-films.
Dat is tenminste wat ik in gesprekken merk dat veel buitenlanders weten van Nederland, ik heb nog nooit gehad dat iemand begon over dierensexfilms.
Nou is dat ook een onderwerp waar mensen minder snel over zullen praten dan sex met hoeren, maar toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, omdat het onderwerp nogal gevoelig ligt en er over het algemeen met schaamte op neer word gekeken.
Het is niet iets waar je met trots over gaat vertellen toch
;-)
Dat komt omdat 't hier één van de weinige landen is, waar dat legaal is en er tegelijkertijd vrij open over wordt gedaan. En omdat Nederland verder niet zoveel bijzondere dingen heeft, dus dan springt dit altijd populaire onderwerp er vanzelf wel een beetje uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat er heel veel vrouwen uit andere landen komen zonder werk en hier komen werken op t seks industrie of ze worden gedwongen dit werk te doen
Ik denk dat het eerste het meeste voorkomt ook vanwege de crisis worden het alsmaar meer lijkt me