hoe kwam marc dutroux aan zeven huizen als hij een werkloze metaalarbeider was?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaren geleden had ik zelf ook 5 huizen, waarvan 1 van ruim 1200 m2. Terwijl ik ook werkloos was. Dus zo bijzonder is dat niet denk ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor, jij ben ook bijzonder!

Antwoorden (1)

Hij handelde in gestolen auto's, dealde drugs en roofde tasjes. Door de inkomsten hiervan kon hij relatief luxe leven in Charleroi, in die tijd kende die stad hoge werkloosheid. Dit alles gebeurde begin jaren 90, maar hij werkte ook als metaalarbeider, al was dat maar sporadisch.