Mag ik bij de marine als ik een tattoo op mijn onderarm heb?

Ik heb nog geen tattoo maar ik ben wel van plan om een tattoo te laten zetten die mijn linker onderarm volledig bedekt van in de plooi van mijn arm tot aan de pols. Is dit een probleem voor als ik het leger wil ingaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hangt natuurlijk van de tattoo af, een tribal of een zeepaardje zal minder problemen opleveren dan dan bijvoorbeeld een hakenkruis of de tekst "fuck Authority". Wat voor tattoo wil je laten plaatsen?

Antwoorden (1)

Ja dit mag, zolang het geen kwaadwillende tekst bevat zoals 'fuck people'.