Hoe voorkom ik graffiti op mijn voordeur?

Op mijn voordeur worden sinds ruim een maand steeds 'handtekeningen' gezet met verfspuitbussen. Inmiddels staan er al zeker 6 over elkaar heen. Het ziet er niet uit!
Hebben jullie ideeën om dit op te lossen? Overschilderen kan natuurlijk, maar ik ben bang dat de deur in no time weer volgeklad is..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je zou een graffiti artist kunnen vragen om een mooie (naar jouw smaak) graffiti op je voordeur te spuiten. De kans is groot (helaas geen 100%), dan er uit respect niets overheen gespoten wordt.

Andere optie is om een beveiligingscamera op te hangen. Je mag niets met de beelden doen, maar mogelijk schrikt de de 'kunstenaars' af.

Toegevoegd na 52 seconden:
...mogelijk schrikt dit de 'kunstenaars' af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vooral het laten aanbrengen van een mooie graffiti op je deur zal de hobbyspuiters kunnen tegenhouden, maar ook de camera is een prima idee, al met al prima antwoord. +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima antwoord, je kan ook dummy camera`s kopen voor een fractie van de prijs van een echte camera. Een bewegingscensor lamp naast je deur hangen kan ook werken, wanneer ze je pad oplopen staan ze in het volle licht als je nog wakker bent zul jij dit zien, maar ook de "kunstenaars" zullen hiervoor op de loop gaan, ze houden er over het algemeen niet echt van om gezien te worden!
Nadeel hieraan is wel dat de lamp ook aan zal springen als er bijv. een kat door je tuin banjert.......
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!
Muffin, volgens mij heb je ook van die lampen die minder snel aan gaan. Maar een prima aanvulling in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!
Muffin, volgens mij heb je ook van die lampen die minder snel aan gaan. Maar een prima aanvulling in ieder geval!

Andere antwoorden (1)

Je kunt een antigraffiti laag over je deur aanbrengen. Daarna kun je alles wat ze erop aanbrengen moeiteloos wegvegen.
escape