Omdat de meeste mensen hun eigen plan willen trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Omdat de mens ondernemend is en zelf wil ontdekken en ervaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien omdat ze weten dat er geen of weinig gevolgen zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de meeste mensen denken dat gebeurd mij nooit Dat gebeurd alleen bij een ander
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze denken dat het algemeen geldende voor hen niet op gaat. Ze kijken vaak naar de uitzonderingen die de dans ontspringen, kortom ze denken dat ze beter of anders zijn dan de rest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze het inderdaad zelf willen ontdekken zoals hierboven is verteld. Maar ik denk ook omdat mensen denken het zelf beter te weten. 'Ow jou is het niet gelukt, maar ik weet wel hoe het moet.' Op die manier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je weet nooit zeker of die waarschuwing terecht is.
Je kan het beste eerst zelf ervaren en eventueel op je bek gaan. Daar leer je pas echt van.
Het heet niet voor niets "met vallen en opstaan".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen eigenwijs zijn en altijd denken het zelf beter te weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze domweg niet willen geloven dat hen dezelfde ellende kan overkomen als een ander die hetzelfde deed. Pas door schade en schande wordt men wijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen vaak denken dat ze het zelf willen ondervinden, ze willen het zelf bepalen. Waarschuwingen zijn vaak negatief. Als blijkt dat de waarschuwing terecht was en ze ondervinden er toch hinder van hebben ze er toch weer van geleerd toch? Mag ik hopen.;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen naar anderen kijken ,en bij zichzelf zeggen :"Wanneer het hem niet overkomt,zal het mij ook niet overkomt".

Toch een n' beetje beproefde wijsheid van Salomon meegeven:(Spreuken 22:3) . . .Schrander is degene die de rampspoed heeft gezien en zich vervolgens verbergt, maar de onervarenen zijn doorgelopen en moeten de straf ondergaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal om te kijken of het bluff is.