Wat zijn leuke bezigheden?

ik heb er wel een paar maar ik doe nu graag wat nieuws.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

lekker eten op bezoek gaan bij vrienden met een hond wandelen van een vrije middag genieten televisie kijken wandelen met een bekende bellen knutselen een leuk boek lezen winkelen schilderen naar muziek luisteren naar een voetbalwedstrijd gaan zelf lekker een potje voetballen lekker koken jezelf verwennen, bijvoorbeeld naar de kapper gaan fietsen tekenen iemand uit de buurt bezoeken nieuwe mensen leren kennen anderen helpen bij klusjes een videofilm bekijken iets drinken met vrienden in de stad lachen om van alles uitslapen buiten in de natuur zijn mooie kleren dragen iets doen voor anderen vrijwilligerswerk over voetbal praten vakantieplannen maken iets voor jezelf kopen naar het strand gaan je kamer veranderen of opknappen naar een sportwedstrijd kijken naar een leuk feest gaan brommer/scooter rijden zelf liedjes schrijven (leren) autorijden je favoriete drankje drinken leren om iets duidelijk te vertellen iemand een plezier doen videospelletjes doen kamperen aan iets goeds in de toekomst denken kaarten vrije tijd hebben verhalen of gedichten schrijven dieren verzorgen bij iemand zijn van wie je houdt zwaar werk doen in de buitenlucht werken naar rommelmarkten of veilingen gaan hapjes maken winkelen acteren hardlopen, joggen iets repareren boodschappen doen zingen biljarten bij familie zijn iemand iets leren mensen bezoeken die ziek zijn, in moeilijkheden zitten of niet naar buiten kunnen bowlen dansen in de zon zitten reizen gewoon zitten en nadenken over filosofie of religie praten gezelschapsspelletjes doen (Risk, Scrabble, etc.) mediteren naar de geluiden in de natuur luisteren een feestje geven naar de radio luisteren mensen aan elkaar voorstellen brieven of kaarten schrijven iets kopen voor je familie foto's maken vooruitkomen op school of in je werk iets nieuws leren jezelf een complimentje geven een complimentje vragen aan iemand anders

Bronnen:
gripopjedip.nl

Iets knutselen (breien, haken, tekenen enz.) in de zon met een lekker drankje en hapje erbij. Wat genieten! Wandelen met dit winterweer met heerlijke warme schoenen is ook fijn. En dan thuiskomen in een warme kamer en de poes aaien. Fijn!

Schilderen,(gewoon proberen)Youtube filmpjes kijken,een nieuwe sport gaan beoefenen.

Een gezelschapsspelletje, een potje kaarten, het ligt er natuurlijk ook aan met wie je bent. Als ik alleen ben, zoals nu, mag ik graag op G.V. een beetje zitten klooien. Over een maand of 4 mag ik graag een eind gaan fietsen, of lekker met een hengel in de hand aan de waterkant. Kortom, er zijn zoveel leuke bezigheden, maar niet iedereen vindt hetzelfde leuk, gelukkig......

Taart en koekjes bakken. Toegevoegd na 9 minuten: Nieuwe recepten uit proberen.

schaken, fietsen, muziek spelen, muziek luisteren, puzzelen, knasta, borduren, dammen, volleyballen, tapdansen, huppelen, mooie foto's maken, wandelen, auto rijden, de zin van het leven ontleden & goeievraag.nl

Slapen!!

Koken en recepten zoeken. Wol spinnen op een spinnenwiel en daarna er een lekkere trui van breien.

Ga Bridgen,

Emailen met vrienden. Surfen op het Internet. Sporten. Eten.

Ik vind auto's repareren wel leuk, heb een oud ding in de tuin staan zonder APK, maar OH wat wordt het leuk als ie het eenmaal doet :)

Een spanende filmpje kijken.! http://www.awooh.com/

Het allerleukste om te doen is zelf musiceren, en dan het liefste gezamenlijk met anderen in een vereniging. Het is ontspannend en inspannend tegelijk, en je leert er nog wat van ook.

Wat zou je denken van de boeken van de Baghwan lezen? Hij heeft er genoeg geschreven. Grapje. Wat vind je zelf leuk? Buiten binnen? Lees eens in de gemeentegids wat er allemaal voor verenigingen en clubs zijn die zich met van alles bezighouden. Je hoeft het dan niet in clubverband te doen, maar het kan je op ideeen brengen..

Schrijf en boek, of ga gedichten schrijven.

het NRC lezen, en dan vooral de week-end editie met veel stof tot nadenken en interessante artikelen in bijvoorbeeld het Cultureel Supplement of de Boekenbijlage

Geocaching is erg leuk!

Bronnen:
http://www.geocaching.nl

Het punniken is terug van weggeweest dus...., ga punniken!