Hoe zou de wereld er uit zien als vrouwen aan de macht staan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Niet de macht maar de kracht van de vrouw doet de wereld trillen, er zijn veranderingen van energie, het vrouw zijn verschuift langzaam naar verbetering, de vrouw wordt sterker met de jaren. En dat is maar goed ook. Ik steek een kaarsje aan voor Lubna al-Hoesein die mag kiezen welke straf zij wil gevangenis straf of 40 stokslagen, omdat ze een broek droeg in Soedan. Deze Soedanese vrouw was in functie van de Verenigde Naties. Zo'n vrouw verdiend steun, vandaar mijn lichtje. Vrouwen zijn niet het zwakke geslacht want de vrouw staat voor kracht en haar beheerste innerlijke kracht is vele malen groter dan de spieren van de man. Mannen moeten eens het denken stoppen en meer bezig moeten zijn met het hart. De wereld ziet er mooier uit. Niemand zou het in zijn hoofd halen om een vrouw te meppen met 40 stokslagen, en al helemaal niet voor het dragen van een broek. De geest is langzaam aan het veranderen, vrouwen als managers, regeringleidsters, en er komt nog veel meer in de komende tijd. De symboliek van Maria is er niet voor niets. Daar steek ik dus een kaarsje voor aan. Ik wens alle vrouwen innerlijke liefde gevoed door kracht voor een vrouwvriendelijke wereld. Ikke als man gaan hen niet voor of loop erachter,maar zij aan zij voor een beetje mooier wereld. Voor de goede balans. Niet de macht van een vrouw maar de kracht van het hart zo zal de vrouw manifesteren.