Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Voor jou een taboe...
Iets tegenovergestelde van jou belichaming..

Toegevoegd na 4 minuten:
Iets waarvan jij onbewust denkt ''Als ik er zo zou uitzien komt het beste van me niet naar voren''
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als iets, volgens de op dat moment geldende normen en waarden, als minderwaardig, platvloers, of laag-bij-de-gronds wordt beschouwd.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat d8 ik ook dus :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wie bepaald die normen?Vroeger brak de hel los bij een ontblote borst op tv,zoals bij de allereerste Fa reclame,en nu is bijna wel in elke reclame iets bloots te zien.
Een kwestie van gevoel. Wat zegt je omgeving ervan, je collegas, of krijg je reacties buitenaf?
Ordinair is denk ik afgeleid uit het Engels. Daar is de betekenis 'gewoon' of 'normaal'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
frans
Vokgens het woordenboek is ordinair: or - di - nair [-` nèr] («Frans«Latijn) bijvoeglijk naamwoord 1 oorspronkelijk gewoon, gebruikelijk, alledaags; 2 thans in ongunstige zin van slechte kwaliteit; gemeen, gering, minderwaardig, plat: ordinaire taal uitkramen

(Gevonden op http://www.woorden.org/woord/ordinair)

Dat ongunstige in de omschrijving is wat het arbitrair maakt of iets ordinair is. Dat is afhankelijk van de visie van degene die het beschouwt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer iets ordinair is,kan je volgens alleen zelf beslissen.Iets kan voor jou ordinair zijn,terwijl het voor mij de normaalste zaak vd wereld is.Zo is het ook moeilijk om uit te leggen,wat pervers is.Dat is volgens mij per persoon vershillend,maarja...wie ben ik?
Je kan ook zeggen dat iets ordinair is,wanneer het jou shockeert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets is ordinair als jij dat iets niet zou durven te doen in goed fatsoen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met weinig waarde, zonder stijl.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding