Hoe groot is de kans dat hier op gv goeie bekenden van je zitten zonder dat je het weet?

bv 2 mensen die hier vaak zijn en in het echt zijn het bv neef/nicht broer/zus of goeie vrienden
maar hier typen ze gewoon met elkaar zonder dat ze weten wie het echt zijn

14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Behoorlijk.

Uitgaande van pak m beet 25 miljoen nederlands sprekenden en 13.000 gebruikers zou de kans grofweg 1 op 2000 zijn. Echter, je kent waarschijnlijk ergens tussen de 100 en 500 mensen, wat de kans terug brengt naar een op 20 a een op 4 dat er iemand is die je kent. Groot dus, zou ik zeggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De kans dat een gezinslid hier ook zit is veel groter dan zomaar bekenden denk ik. Tenzij iedereen uit de familie van het bestaan van GV afweet.

Mijn dochter zit hier ook, dus de kans is best groot ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel groot... Ik weet dat er mensen zijn die ik goed ken en zij denken dat ik het niet weet en ik zeg het niet, want ik vind dat ze dat zelf moeten zeggen... Zij die dit lezen en weten, horen het nu...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee joh, er zit toch geen geluid op de site?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je spreekt je jezelf tegen. "ik zeg het niet, want ik vind dat ze dat zelf moeten zeggen…" En het dan toch zeggen he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix bedoelt dat die mensen het persoonlijk ff tegen hem moeten zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, god, spwer, je meent het.
Grapverpester.
er zijn 17 miljoen nederlanders waarvan er ongeveer 13000 op deze site zitten dus ik denk dat er een kans bestaad maar dat die heel klein is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt altijd van die mensen van wie je zeker weet dat zij geen uren achter de computer zitten, die internetten sowieso al een onnuttige tijdsbesteding vinden. Zoals mensen uit mijn familie. Ik hoef dus niet zomaar bang te zijn om herkent te worden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Statistisch gezien verwaarloosbaar klein. Het aantal actieve mensen op deze website is daarvoor te klein.
Er is echter een een aantal GV'ers dat het leuk vindt om elkaar beter te leren kennen. En dat gebeurt dan ook op: