Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik recht handtekeningen te zien na handtekening actie?

Er is een handtekeningenactie voor mij opgezet omdat mijn beide buren soms overlast van mij hebben! dit is ook waar geef ik toe vooral verbaal geweld binnens huis!! maar nu zijn ze de straat aan het afgaan om er voor te tekenen dat ik overlast veroorzaak in heel de straat dit is echter niet zo, daarom zou wel graag willen weten welke buurt bewoners dus tekenen voor iets wat echt niet waar is. en of de handtekeningen dan wel {rechts} geldig zijn

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
401
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, waarom zou jij recht daar toe hebben? Pas als het als bewijs gebruikt gaat worden in een rechtszaal zal jij het in mogen zien. Daarnaast vraag ik me sterk af of een handtekeningen actie ook maar enige juridische waarde heeft. Alleen persoonlijke aangiftes hebben volgens mij zin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien dat je je beter wat aanpast. Dan hoef je de vraag niet stellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Eigenlijk is een handtekeningen actie niet echt iets officieels en zijn er dus ook niet echt regels voor gemaakt mensen doen het en leveren het in in de hoop dat gemeent of zoiets er iets aan kan doen het is dus een zelf gemaakte actie dus niet officieel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar wat is nou het antwoord op de vraag?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat was wel duidelijk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding