De wetenschap houdt zich niet bezig met niet waarneembare zaken. (waarneembaar dan in de ruimste zin des woords)
Nee dus.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee. "Normaal' is subjectief, en dus niet door de wetenschap te bewijzen. Wat voor jou normaal is, is voor mij iets heel anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat in een samenleving leeft, kun je als normaal of niet normaal zien. Dat hoeft niet wetenschappelijk bewezen te worden. De norm wordt bepaald door de samenleving en paranormaal is voor velen heel normaal en voor een andere groep abnormaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat paranormaal normaal is kun je niet wetenschappelijk bewijzen.

Je kunt wel door een statistisch onderzoek bewijzen dat paranormaal door veel mensen normaal gevonden wordt.