Als ik uit wil in kos kan ik dan een kopie van me id gebruiken zodat er niks met me echte id gebeurd?

Als ze bij een club om mijn id vragen laten ze me dan binnen bij het zien van een kopie van mijn id? en kan ik niet aangehouden worden door het gebruiken van een kopie? in kos in griekenland.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, je moet ten alle tijden je echte kunnen laten zien. Dit is hier zo en dat is daar ook zo.
Maar je kunt het daar wel zo doen en het erop aan laten komen. Moet een ander wel je ID op kunnen halen om dit te laten zien mocht het nodig zijn en je moet de boete aanvaarden die hierbij hoort.