hoeveel zijn deze guldenpostzegels in euro postzegels waard?

ik heb nog 10 x 80 cent postzegels liggen uit 1998 en 7 x 70 cent uit 1997, kan ik deze nu nog gebruiken om post mee te versturen? zoja wat is nu de waarde ervan? tot hoeveel gram?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat kan, je kunt ze gebruiken tot 1 september a.s. Wel moet je bijplakken.
Een zegel van 80 cent is nu €0,36 waard en die van 70 cent nu€ 0,31 , dus bijplakken!
Gewoon een brief/kaart tot 20gram .