Bestaat er ook een klachten site over huisartsen ?

Ik en na mijn weten te horen gekregen nog een aantal personen zijn niet te spreken over een huisarts.
En nu ben ik opzoek naar een site of er meer klachten zijn over de betreffende huisarts.

Mijn excuus als ik deze niet goed geplaatst hebt, ik weet niet precies in welke rubriek deze bericht hoort.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Informeer bij de LHV (Landelijke Huisartsen Vereniging ( ik dacht in Utrecht) B.F.Wormgoor,
huisarts
Curaçao

Het beste antwoord

Veel mensen die tevreden of juist zeer ontevreden zijn over hun zorgaanbieder (arts, tandarts, ziekenhuis, apotheek etc.) delen hun ervaringen op deze website: http://www.zorgkaartnederland.nl/
Het is een initiatief van de Patiëntenfederatie en bedoeld als platform waar je informatie kunt vinden over de kwaliteit van de zorg. Je kunt kijken of er beoordelingen over jouw huisarts op de website staan en jouw ervaringen via de site met anderen delen.
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is dus wat ik zocht dankjewel

Andere antwoorden (2)

Ja Willibrord Frequin oud-journalist, presentator heeft zo'n site ooit opgezet. Hier kun je heel veel klachten vinden.

Verder staat hieronder bij veelgestelde vragen ook het een en ander. over hoe en waar je een klacht kunt indienen.

Toegevoegd na 1 minuut:
In plaats van veelgestelde vragen bedoel ik natuurlijk gerelateerde vragen
11 jaar geleden
Er is een stichting:

Stichting Klachtenregeling
Huisartsenzorg Zuid-Nederland
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Tel: 040 2122780

De Rijksoverheid zegt dit:
Een klacht over een zorgverlener of zorginstelling bespreekt u eerst met hem zelf. Komt u er samen niet uit, dan kunt u een klacht indienen bij verschillende instanties.
Het gaat een beetje om wat voor soort klacht je hebt, bij welke
instantie je moet zijn.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/patientenrecht-en-clientenrecht/vraag-en-antwoord/waar-kan-ik-terecht-met-een-klacht-over-een-arts-of-zorginstelling.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Een dergelijke vraag is al eens gesteld:
http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/gezondheid/bestaat-aanspreekpunt-klachten-jegens-huisarts.22426
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ceeve
11 jaar geleden
Genoemde stichting is gevestigd in Eindhoven, vraagsteller woont in Amsterdam