Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dan is het een vijl of een plant (Peperomia obusifolia variegata).

Of het is een vis (dat zie ik niet zo zeer als onderdeel, maar als compleet dier)

Toegevoegd na 2 minuten:
Kapsel uit de jaren 80.

Toegevoegd na 3 minuten:
Beetje morbide practicum, maar hier is het ook geen onderdeel (meer) van een dier:

http://www.youtube.com/watch?v=_rCrn61I6X0
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Rattestaart kan staan voor een ronde, licht conische vijl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier staan de verschillende betekenissen:
http://www.encyclo.nl/begrip/Rattestaart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een ronde vijl. Voornamelijk om ronde openingen in hout glad te vijlen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rattestaart kan verwijzen naar:

- rattestaart (plant), (Peperomia obusifolia variegata), een plant
- rattenstaart, een kleine ronde vijl.
- familie Rattenstaarten (Macrouridae) (Engels: grenadiers) en dat zijn dan vissen:

De familie Rattenstaarten (Macrouridae) (Engels: grenadiers) behoort tot de orde van de Schelvisachtigen (Gadiformes) en zijn over het algemeen groot, bruin tot zwarte mariene vissen. Aangetroffen op grote dieptes van de Noordelijke IJszee en Zuidelijke IJszee, zijn de leden van deze familie een van de meest voorkomende van de diepzeevissen. De grenadiers zijn misschien het meest bekend voor hun rol in de film Titanic, waar de vissen worden gezien tijdens de verkenning van het wrak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is identiek aan mijn antwoord. Je haalt letterlijk de tekst aan in mijn bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was op zoek en had die tekst gevonden zonder jouw aanwijzingen. En geplaatst en toen zag ik inderdaad dat jij hem ook hebt geplaatst die link. ;-)
Een bepaald gereedschap om mee te schuren.
(Lees meer...)
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is na drie keer nu ook wel duidelijk toch?
Antoni
14 jaar geleden
Ik vond de foto wel duidelijker dan de foto's van de anderen. Ook de website geeft meer informatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok, maar dan zou ik zeggen dat je met de rattenstaart in een hol voorwerp kan schuren, zoals in je foto het kurkje.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding