hoeveel kost het opsturen van grote spullen?

Gezien op internet een bedframe dat ik kopen wil echter de afstand is van Friesland naar limburg. Hoe duur zou het opsturen van een dergelijk pakket kosten? Ik kan het nergens vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens onder Pack2go dat geeft redelijk veel info over maten/gewichten/prijzen en laadtijd. Ik ga ervan uit dat het bedframe maar een voorbeeld is voor een willekeurig groot te verzenden object..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is een vrij groot pakket, en hangt van de omvang en het gewicht van het pakket af hoe duur het is. Daarnaast hangt het ervan af bij welke post-maatschappij, dus er is hier geen eenduidig antwoord op te geven.
Ik heb even voor je gekeken bij de TNT(grootste pakketten maatschappij in nederland), en daar kost het 12, 40 voor een pakket tot 30 kg. Dan mogen de maximale afmetingen 175 x 78 x 58 cm zijn.
Mocht het groter zijn dan moet je bij een andere maatschappij.