Hoe haal je een rekening nummer uit je rekeningoverzicht op Rabobank?

Ik heb 3 rekening nummers:
- 1 Studentenrekening
- 1 Spaarrekening
- 1 Betaalrekening

Al deze rekeningnummers komen in 1 overzicht ongeacht je met welk pasje je inlogt.

Dit is niet wat ik wil, ik wil mijn betaalrekening afscheiden van me spaar en studenten rekening maar de Rabobank zei me dat dit niet kon?

Kan dit echt niet of had ik net de verkeerde aan de lijn die niet weet wat ze zegt?

Hoor graag spoedig meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.4K

Antwoorden (3)

Bij mijn weten gaat dat inderdaad niet. Je hebt een overeenkomst met de Rabobank voor al je rekeningen die daar lopen.
Computoon
11 jaar geleden
Het zal niet anders kunnen. Alle drie rekeningnummers staan op jouw naam. Deze drie rekeningnummers staan vermeld onder Betalen & Sparen. Als je op een rekeningnummer klikt zie je het overzicht van die rekening. Er is dus wel per rekening een overzicht.

De enigste oplossing kan zijn klant worden bij verschillende banken. Je kunt bijvoorbeeld een spaarrekening openen bij een andere bank. Voordeel is dat andere banken vaak een hogere rente bieden dan de Rabobank. Verder kun je dan voor de spaarrekening afzonderlijk inloggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kAn aan de verschillende passen, verschillende profielen geven. Je dient daarvoor 1 pas met pincode, in te stellen als hoofdgebruiker of administrator. In dit profiel kan je de andere passen het profiel geven dat ze uitsluitend het bijbehorende rekeningennummer laten zien.het kan dus wel. Je vindt het onder de kop instellingen.