wat zijn zorgkosten?

Ik wil graag weten wat de perfecte definitie is van zorgkosten en wat dat inhoud. Ik vind wel overal specifieke zorgkosten maar daar ben ik niet naar op zoek.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De perfecte definitie van zorgkosten
wat de zorg kost. De gezondheidszorg.

Die definitie is dus afhankelijk van of je het bedoelt
voor het hele land
voor een persoon.

voorbeeld
Een op de vijf Nederlanders heeft het afgelopen jaar zorg uitgesteld wegens de kosten. Met name het bezoek aan de tandarts en de fysiotherapeut werd op de lange baan geschoven.

Definities van zorggerelateerde woorden, klik op de Z
http://www.thesauruszorgenwelzijn.nl/zorgkosten.htm