Is er een record voor de grootste groep vrijwilligers in de bioscoop

Toegevoegd na 6 dagen:
We zijn met een groep vrijwilligers van plan om een record openlucht-bioscoop te zetten . Is hier een record van , in Nederland, of Europa, of verder ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gevonden! 10000 mensen zagen de film The Fifth Element in Frankrijk in 1997

Toegevoegd na 19 seconden:
Tegelijk, trouwens!

Toegevoegd na 1 dag:
Sorry, verkeerd gelezen. Het was in het Verenigd Koninkrijk in 1998.