Stel dat je een vriend, vriendin of kennis uit Rusland op visite krijgt. Wat zou je die persoon dan absoluut willen laten zien van Nederland?

Toegevoegd na 5 minuten:
Wat maakt de meest positieve indruk op die persoon?
Dus eenmaal weer terug in Rusland, wat zou die persoon graag nogmaals willen zien hier?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De Afsluitdijk, Werkeiland Neeltje Jans en de Stormvloedkering Het Tsaar Peter huisje in Zaandam, de Hermitage, De Nachtwacht, Fietsen op de Veluwe,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Koopavond in Amsterdam...

Toegevoegd na 21 minuten:
Want Russen houden van winkellen.
Vooral kleren..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het het goede jaargetijde is, zou ik met die persoon door de bollenvelden naar de keukenhof rijden.
Rieneke1
14 jaar geleden
De Delta werken, de zeehonden creche in Pieterburen, de Waddenzee en de Nachtwacht met een dagje Amsterdam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Klederdracht (bv. Marken en Volendam)
- Tochtje met boot bij Giethoorn
- Openluchtmuseum in Arnhem
- De havens van Rotterdam (met Spido tocht)
- Euromast in Rotterdam
- Molens bij Kinderdijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga, als je bovenstaande uitjes hebt gemaakt en ze nog energie hebben, ook eens naar de Efteling!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet zo veel tijd hebt ga je natuurlijk naar madurodam, daar kun je in een uurtje of twee een prima idee krijgen en het is harstikke leuk en uniek opgezet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet echt een toeristisch uitstapje, maar ga eens langs het ziekenhuis of het arbeidsbureau. De meeste van mijn buitenlandse vrienden zijn vooral hier ontzettend positief verbaasd over. Dat een werkzoekende er 'normaal' uitziet en niet vel over been is. Natuurlijk is het afhankelijk waar in Rusland hij vandaan komt.

Kijk naar de lucht zo'n uurtje voor zonsondergang. De Nederlandse luchten zijn zo speciaal (ook al zien wij het niet meer) dat in de middeleeuwen schilders uit heel Europa speciaal naar Nederland kwamen om hier naar de lucht te kijken.

Rijd over de snelweg. Dat klinkt niet spannend, maar volgens veel buitenlanders die ik ken is het heel bijzonder om te zien dat iedereen zich aan zijn eigen baan houdt, niet mensen afsnijdt, en dat het toch vrij goed doorrijd normaal gesproken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De schoonheid van de Veluwe laten zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je de meeste indruk maakt om een koffieshop met ze te bezoeken, of over de wallen te wandelen. Ik heb vaak met buitenlanders in Amsterdam rondgelopen, maar het genoegen viel tegen. Van Gogh museum, Rijksmuseum en Hermitage kan ook leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Delta werken als het om techniek gaat, de domtoren in utrecht beklimmen voor het uitzicht en terschelling voor de natuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de Rotterdamse haven
de Euromast
Madurodam
de Grienden bij Rhoon/Poortugaal
de Deltawerken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou mijn kennis vooral duidelijk willen maken dat Nederland niet alleen vanwege ons drugs en prostitutie beleid een prachtig land is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zaandam, want daar staat het standbeeld van Czaar Peter de Grote en ook de woning waar Czaar Peter de Grote verbleef tijdens zijn bezoek aan Nederland.