Is het sneller om naar de ING te gaan om je rekening op te heffen en meteen een nieuw nummer aan te vragen, of kun je dit beter online doen?

Ik ga mijn rekening opheffen bij de ing, nu kan dit online, maar ik wil natuurlijk wel meteen een nieuw rekeningnummer. Kan de ING bij hun pand meteen een rekening opheffen en een nieuwe aanmaken? Of gaat hier alsnog tijd overheen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom wil je een rekening opheffen en gelijk, bij dezelfde bank, een nieuwe maken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat mijn oude misbruikt is en daar dus negatieve dingen van op het web kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat het sneller is, weet ik niet. Maar ik zou het wel op de kantoor doen, daar kun je het uitleggen en dat kan net beïnvloeden hoe snel zoiets gaat. Als je dit online doet, kan het zijn dat ze je telefoneren met enkele vragen waardoor het trager gaat.
Succes ermee.

Het beste antwoord

het snelst is als je eerst een een rekening opent bij de gewenste bank en vervolgens maak je het geld over. daarna vraag je de rekening op te heffen. Je kan ook je geld bij de bank op halen en naar een ander brengen, nog sneller.