Als je iemand als cadeau een bankje wilt schenken op een mooie plek in een natuurgebied, hoe pak je dat dan aan? Ik neem aan dat daar een vergunning v

Toegevoegd na 1 minuut:
voor nodig hebt maat van wie? Gemeente, provincie of toestemming van Staatsbosbeheer bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.landschapoverijssel.nl/sponsor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat mij betreft het beste antwoord! Hier kan ik mee verder.
Thanks.

Antwoorden (1)

Je moet eerst uitzoeken wie het natuurgebied beheerd en wie er eigenaar van is. Daarnaast is het de vraag of hun wel zitten te wachten op een bankje. Het ligt aan wat voor bestemmingsplan ze voor het gebied hebben en hoe ze de inrichting en onderhoud van hun gebied zien. Dus het schenken van een bankje gaat niet vanzelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Ze zitten vast niet te wachten op een bankje. Ik denk dat ze ergens op kantoor zitten. Verder +.