Waarom als je in gespek ben met een vrouw noemen ze altijd namen van figuren die je helemaal niet kent.

Ipv dat ze zeggen een vriendin van mij, of 1 of ander figuur, nee altijd namen noemen, alsof dat belangrijk is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Verwar uw eigen ervaringen nou niet te snel met algemene fenomenen alstublieft! Ik herken mijzelf maar ook de vrouwen om mij heen nu niet direct in uw stelling namelijk.

Als ik zeker weet dat degene met wie ik in gesprek ben, de persoon waar ik wat over wil vertellen niet ken, zal ik de naam niet noemen en dit anders omschrijven. Maar doen alleen vrouwen dit, ik ken mannen zat die het ook doen.

Hoe herkenbaar.. Maar, eerlijk is eerlijk, niet allemaal doen ze het.. de meeste wel overigens. Maar ik denk dat het komt omdat als ze iets vertellen het zelf voor hun zien en in hun eigen wereldje het opnieuw beleven en er dan geen rekening mee houden dat jij die persoon niet kent of dat jij er in een bepaalde situatie niet bij was. (Dat doen ze namelijk ook wel eens. dan vertellen ze iets zonder de clou te vertellen en dan denk je ook echt bij jezelf: ........ ok?