van welke misdrijven kan Joran van der Sloot verdacht?

Ik kwam toevallig achter de naam Joran van der Sloot. zijn naam wordt genoemd bij een moord in een hotelkamer in Peru van een Stephanie, maar ook in een moord op een strand op Aruba op een Nathalie...
is eenzelfde man dan van meerdere misdrijven verdacht of gaat het over een naamgenoot?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zooo,
En was het fijn onder die steen?
Frimu2
11 jaar geleden
Ja, op welk onbewoond eiland heeft u afgelopen 4 jaar gezeten.

Het beste antwoord

Dat is dezelfde gek......eeh man.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hij wordt verdacht van de moord op Nathalie Holloway op Aruba.
Haar lichaam is nooit gevonden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Verder heeft hij de moeder van Nathalie afgeperst, hij vroeg geld in ruil voor info over het lichaam van haar dochter.
Voor deze afpersing wil Amerika hem graag nog berechten. Nathalie was een Amerikaanse.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zulke mensen hier op aarde bestaan zeg

Andere antwoorden (2)

De verdwijning van Nathalee Holloway,
hij heeft meerdere keren de moord bekend op Nathalee Holloway,maar telkens met een ander verhaal.
lichaam niet gevonden.
De moord op Stephanie Flores .
mogelijke Vrouwenhandel in thailand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij wordt verdacht van verschillende misdrijven in verschillende landen, waaronder de verdwijning van Natalee Holloway, de afpersing van haar moeder, de moord op Stephany Flores Ramirez.

Joran is veroordeeld tot 28 jaar gevangenisstraf in Peru voor die moord, die hij overigens ook toegegeven heeft.

Het gaat dus om dezelfde persoon.