Dat is een afkorting die ze gebruiken omdat ze 'in ieder geval' niet uit willen schrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het betekent: 'is inmiddels gaar'. Laat je maar niet voor de gek houden door jelle.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Dikke Van Dale heeft deze afkorting niet in zich staan, waardoor het nogal officieus is. Dus het kan van alles betekenen en niets is fout.

Daar ik "is inmiddels gaar" een erg sterke betekenis vind, ga ik maar niet zelf aan het verzinnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het betekent (niet) in ieder geval in ieder geval.

Het zou ook kunnen betekenen: gelijkend op een i, een deel van de kenmerken van een i vertonende