Ik ben een vrij gemiddelde nederlander en ik rook er 0.

Ik denk dat het gemiddelde over heen Nederland ook dichter bij de 0 dan bij de 1 uitkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gemiddelde Nederlander rookt geen jointjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knap het zelfde antwoord!
De gemiddelde Nederlander rookt geen jointjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1)een Nederlander die niet rookt, nul joints...
2)een Nederlander die wel rookt maar geen joints rookt: nul joints...
3)een Nederlander die drugs gebruikt, maar geen cannabis: nul joints...
4)een Nederlander die wel eens een jointje in de week rookt: een paar joints...
5)een Nederlander die veel jointjes rookt in een week: veel joints...

Kijk eerst bij welke categorie (lees nummer) je hoort en lees dan het aantal af op het einde van de zin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben geen brave maar heb er nog nooit 1 gerookt.
Denk zelf geen 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zeer gemiddeld en rook 0 jointjes en heb het ook nooit gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vraag klopt niet. Maar als je antwoord wil op hoeveel jointjes rookt iemand gemiddeld die blowt dan kan ik je het volgende mededelen;

Het zal geen gemiddelde zijn want sommige roken 1 joint in de maand, weer anderen roken er 1 per dag maar er zijn ook personen die er 1 per uur roken. Ook zijn er personen die niks anders doen dan jointjes roken waardoor hun leven aan ze voorbij vliegt en ze nergens meer aan toe komen.

Je zult dus geen duidelijk antwoord krijgen omdat het voor iedereen verschillend is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gemiddelde gebruiker rookt 1 tot 12 joints in een week. Gemiddeld dus 6; zijn ook grootverbruikers bij natuurlijk en gelegenheidsrokers.
Van alle Nederlanders blowen er buiten de experimenteerfase ongeveer 60.000 op de 16 miljoen, dus 0,375 %

60.000 keer 6 joints is 360.000 joints, gedeeld door 16 miljoen nederlanders is 0,00225 joints per nederlander per week. Gemiddeld.
Ik zit daar ver onder.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oepsie...tikfout. Moet zijn 0.0225 joints per week ; het tienvoudige maar liefst. Zit ik nog steeds ver onder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, en afgerond op1 cijver achter de komma is dat dan toch weer mooi 0 jointjes per week! Goed rekenwerk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed berekend, als het kon zou ik je een plusje geven :)
Gemiddelde Nederlander rookt 0 jointjes in zo ver ik weet... heb het nog nooit geprobeerd en ook niet van plan ;)
(en als 'iedereen' er zo over denkt blijft dit gemiddeld 0 )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gemiddelde Nederlander rookt niet, dus al helemaal geen joints.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gemiddelde nederlander rook 0,5 peukje per jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de gemiddelde Nederlander neemt, en de tijdspanne van een week, zullen dat er (zoals al eerder is gezegd) 0 zijn.

Er zijn niet alleen veel Nederlanders die überhaupt geen cannabis gebruiken, er is ook nog een grote groep incidentele gebruikers. Die niet wekelijks of zelfs maandelijks gebruiken.

Ik ben zelf deel van die groep. Mijn gemiddelde wekelijkse gebruik nadert 0. Toevallig is mijn gemiddelde van deze week veel hoger, namelijk 3 (dan wel gedeeld met vier anderen, dus in feite drievijfde). Maar dan kan het wel weer maanden of een jaar duren voor de volgende.