Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Ik ga uit van 25-50€ gemiddeld, denk aan parfum o.i.d omdat mensen meestal dit soort dingen kopen (uit eigen ervaring) en mensen om me heen, maar kan ook wel is meer zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangezien dit niet echt onderzocht is, is er ook geen eenduidig antwoord mogelijk.

Bedoel je met "gemiddeld" ook de mensen daarbij betrokken die elkaar een auto kado doen?
Of blinkende diamanten en juwelen, zoals die te zien waren op de Masters of LXRY beurs (voorheen miljonairsfair).

Of gaat ' het gemiddelde ' over de mens met een modaal inkomen?

Of juist daaronder?

Hier wat tips voor een cadeau voor de kleine beurs:
http://financieel.infonu.nl/geld/46880-een-cadeau-voor-de-kleine-beurs.html

Wat is een normaal bedrag om te besteden?
Voor kinderen onderling is het gebruikelijk om niet meer dan 10 euro uit te geven.
Voor volwassenen onderling ligt de gemiddelde prijs toch al bij een fatsoenlijk bos bloemen, dus ongeveer 15 tot 20 euro.

Wat mensen aan hun partner geven is dus van zoveel factoren afhankelijk dat dat niet te zeggen is.
Duurzaam of juist gericht op alle nieuwe gadgets?
Zelfstandig of juist met de meute mee willen doen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het meest ideale persoonlijke geschenk is toch altijd nog een fotokalender. Met je foto's en teksten ben je het hele jaar bij hem (of haar):
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wij geven mijn schoonouders ieder jaar foto's voor hun verjaardagen. zijn ze altijd blij mee, en wij weten niets beters, want ze hebben alles al, en houden niet van reizen/uitgaan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding