Weet iemand welke advocaat die in het nieuws is geweest i.v.m. criminele activiteiten ik zoek?

Er komt of kwam af en toe een ‘louche’ figuur in het nieuws, ik geloof dat het een advocaat is maar weet dat niet zeker. Hij wordt in ieder geval verdacht van het één en ander en op de beelden in het nieuws (misschien ook wel PowNews, zoiets in ieder geval) was hij te zien met zijn eigen advocaten op weg naar de rechtzaal. Ik gelóóf dat hij ook in verband is gebracht met Willem Endstra en Willem Holleeder. Hij lijkt op Jan-Dirk Paarlberg, zowel qua uiterlijk als qua verhaal. Maar toch is het geloof ik niet de man die ik bedoel, die is in mijn hoofd jonger en heeft langer, blond haar. Ik begrijp niet met wie ik dan in de war kan zijn, maar hopelijk zegt dit jullie iets!

Toegevoegd na 10 minuten:
...en de hele tijd als ik iets invul op Google over wat ik nog denk te weten komt Paarlberg naar boven! Maar ik meen toch echt dat de meneer die ik bedoel jonger is met langig blond haar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bram moscowich?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, daar was ik zelf ook wel opgekomen. Deze heeft dus lang, blond haar in mijn herinnering en hij is geen 'BN'er'.

Antwoorden (1)

Misschien bedoel je advocaat Stijn Franken.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ook die niet. Hij is onbekender.