Wat gebeurd er in pretparken in de wintertijd?

In de wintermaanden, als pretparken gesloten zijn, wat gebeurd er dan daar? of gebeurd er niks?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep, i know
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De efteling is het hele jaar open chbse....

Het beste antwoord

Bijv Walibi: In de winter besteedt TZ (technische zaken) veel aandacht aan onderhoud, alle attracties worden geheel of gedeeltelijk gedemonteerd, geïnspecteerd, onderdelen vervangen en weer gemonteerd, waarna een keuring en certificering plaatsvindt.
De attractieparken die in de winter dicht zijn doen dus aan onderhoud maar bouwen dan ook nieuwe attracties en dat is de tijd om nieuwe shows in te studeren (bijv dolfinarium) en andere zaken op orde te brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je antwoord

Andere antwoorden (2)

Groot onderhoud en grote schoonmaak. Alle attracties worden nagekeken en eventueel gerepareerd. Daarnaast maakt men alles schoon en worden de plantenperkjes onderhouden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En soms blijven er wat dagen over om een speciale themaweek te organiseren, zoals in de Efteling en Slagharen (althans, vorig jaar).
Maar je antwoord is de hoofdmoot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa klopt, de Efteling het hele jaar ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je plantenperktjes alleen in de winter zou onderhouden dan gaat er echt iets mis hoor....
Ze bedenken er een slimme actie op om veel geld te verdienen. Zie de Winter Efteling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat vroeg ik niet, ik vroeg wat gebeurd er in de parken in de winter die dicht zijn?