Waar kan ik het goedkoopst verf bestellen/kopen?

We hebben het nodig voor een carnavalswaarde het moet zo goedkoop mogelijk zijn en het hoeft geen goede kwaliteit te zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Action

Antwoorden (3)

Bij de Action en de Bazaar hebben ze waarschijnlijk wel goedkope verf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Kwantum hebben ze veel kleurkeuze voor een lage prijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je in de buurt van een kringloopwinkel woont daar hebben ze wel oude resten verf.
Anders naar de vrije markt .
Daar hebben ze ook resten en de Gamma heeft ook blikken staan die weg moeten voor een schijntje.

Toegevoegd na 1 minuut:
Anders zet een advertentie in jullie regiokrantje of bij de supermarkt ik durf te wedden dat er veel mensen zijn die een blik nog ongebruikt hebben staan .