Wat houdt het werk in de AGF in?

In een supermarkt, het betekent aardappelen, groente en fruit, maar wat voor soort werkzaamheden voer je daar uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Je werkzaamheden zijn onder meer:
 Op- en afbouw afdeling waaronder ook goederenontvangst
 Uitstekende presentatie van het assortiment
 Tijdig en correct bestellen producten
 (Be)prijzing producten
 Kwaliteitscontrole (THT) en derving
 Borging kwaliteit assortiment AGF
 Intensief klantcontact door pro-actief te adviseren en sampling
 Verkoop en verkoopkansen benutten
 Uitvoeren en naleven HACCP regels (Hygiëne)

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.marqt.com/files/vacatures/176/specialistagf.pdf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De helft van jou lijstje voert de filiaalmanager uit en niet de medewerker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt van de grootte van de supermarkt af wie die werkzaamheden doet. Bij een kleine idd de filiaalmanager, maar bij bv een ah xxl een medewerker van de agf afdeling.

Andere antwoorden (1)

Bijvullen van de schappen en het schoonhouden hiervan. Controleren op versheid en eventueel "oud" voedsel verwijderen. Daarnaast zul je waarschijnlijk ook inspringen op andere afdelingen.