Dat verschilt elke keer omdat de gasprijs aan de olieprijs is gekoppeld. Ook zijn 'waarschijnlijk' nog niet alle gasvelden gevonden.
Buiten dat feit kunnen ze alleen 'schatten' hoeveel gas er in een gasveld zit en weten ze dit nooit voor 100% zeker.

Maar om een ruwe schatting te geven, zitten we nu op een totale waarde omstreeks de 200 miljard euro.