Wat doet men in India met een koe die op straat is overleden?

Koeien zijn heilig in India en worden normaal gesproken niet aangeraakt. Verder is het grootste deel van de bevolking vegetarisch.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Rieneke1
11 jaar geleden
als de koe een natuurlijke dood is gestorven, mag de huid gebruikt worden.
je weet niet waaraan de koe is overleden, en vega zijn is de norm daar.
geen idee of het vlees nog ergens voor gebruikt wordt.

Het beste antwoord

Het abattoir (slachthuis) ontfermt zich over het dier. Wanneer er geen eigenaar het komt opeisen wordt het met kerosine overgoten en in brand gestoken.
Amadea