Is er al een militair straalvliegtuig dat via een soort f-16 een verkeersvliegtuig kan betreden bij eventuele kapingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als die bestaat, weten wij er niks van af. Dan zouden de kapers precies weten wat ze kunnen verwachten. Het is wel ooit eens verfilmd met Kurt Russell en Steven Seagal en dat is natuurlijk film, maar misschien technisch wel heel haalbaar. In de film was het overigens een Stealth-vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad je hebt gelijk, die film heb ik ook gezien! en daardoor kwam ik op de vraag, bedankt!