Wie heeft al eens te maken gehad met aldaniti.net?

Gisteren deed ik mee aan een online wedstrijd om een Audi te winnen.Vandaag kreeg ik een mail om die inschrijving te bevestigen.Maar ik kreeg spijt omdat al dat commerciele gedoe indruist tegen mijn principes.Dus ik bevestig de inschrijving niet.Toch krijg ik mails van aanbiedingen allerhande.Ik kom erachter dat aldanti.net zich hiermee bezighoudt en probeer twee door hun opgegeven mailadressen om te vragen ermee te stoppen.
Twee keer krijg ik een melding dat die adressen niet bestaan.Wat nu gezongen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

vaak staat er helemaal onderin van de mail een link waar staat,
wilt u geen emails meer van .... ontvangen klik dan hier voor afmelden.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dus nooit never meedoen met dit soort wedstrijden.
De klikneiging bedwingen. Echt!
Brengt alleen maar bergen spam in je mailbox.
En misschien wel ergere dingen.
Ik zou me juist niet "unsubscriben", want dat is een sneaky manier voor de afzender om te weten dat het een geldig en functionerend email adres is.
Ik zou consequent aangeven bij al die mailtjes die ik ontvang, dat het spam is, zodat de volgende mail naar een spambox verdwijnt.
Die optie heeft je mailprogramma toch wel?
Met een beetje geduld ben je over een paar maanden van die extra rommel af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe niet mee met deze dingen,of met een alternatief email adres bv,wat je toch nooit gebruikt.
Winnen doe je toch niks,want jij wint je buurman wint en het hele dorp wint,of winnen allemaal niks.